مکان مناسب برای نصب ردیاب مغناطیسی
نوشته شده توسط : تکنوگارد

 

مکان های زیادی در وسیله نقلیه وجود دارد که می توانید ردیاب مغناطیسی خود را در آنها قرار دهید، بنابراین مکان خاصی وجود ندارد که ردیاب در آن جا گرفته شود تا دزدان یا هر کسی آن مشخص نیست که آیا یک ردیاب در وسیله نقلیه وجود دارد یا خیر. حتی می توان آنها را در داخل خودرو یا در حفره سپر قرار داد. از آنجایی که اتومبیل ها متفاوت هستند، طبیعتاً بهترین مکان برای نصب ردیاب خودرو آهن ربایی در هر ماشینی متفاوت است، بهترین مکان برای قرار دادن گیرنده GPS مغناطیسی زیر اتومبیل روی فلز تخت است. ردیاب مغناطیسی به شما امکان انتخاب موقعیت های گسترده ای را می دهد زیرا می توانید آن را در داخل ماشین خود قرار دهید. فقط مطمئن شوید که آن را نزدیک باک بنزین یا اگزوز وصل نکنید. زیرا این نواحی گرم می شوند و ممکن است 100% فلزی نباشند. با این حال، قبل از نصب کامل، باید قدرت سیگنال GPS را در محل آزمایش کنید، زیرا وجود فلز در محیط اطراف می‌تواند بر دریافت قدرت سیگنال GPS تأثیر بگذارد.

پس از نصب ردیاب مغناطیسی خود در جای مناسب، زمانی که نیازی به بررسی آن ندارید آن را در همان موقعیت نگه دارید. هنگام خرید ردیاب مغناطیسی GPS مورد نیاز خود، به میزان فضایی که برای نگهداری ردیاب نیاز دارید توجه کنید. ما ردیاب‌های مغناطیسی در اندازه‌های مختلف داریم تا مناسب همه وسایل نقلیه شما باشد JCS طیف گسترده‌ای از ردیاب‌های مغناطیسی را با شکل‌ها، اندازه‌ها و قدرت باتری متفاوت ارائه می‌دهد که هر کدام ویژگی‌های مفید خود را دارند.

برخی از مزایای ردیاب های مغناطیسی :

• نیازی به نصب ندارد

• به راحتی می توانید از ماشین به هر وسیله نقلیه دیگری حرکت کنید

• برای وصل کردن آن در داخل خودرو به ابزار خاصی نیاز نیست

• عمر باتری طولانی

می توانید با استفاده از یک حساب کاربری از طریق تلفن همراه، رایانه و ... خود به پنل نقشه خود دسترسی پیدا کنید. در آنجا می توانید دقیقاً مکان دستگاه خود را ببینید و ببینید که دستگاه شما در کجا تاریخ را طی کرده است. به عنوان جایگزین، می توانید به جای پیامک، هشدارهای ایمیل را تنظیم کنید. پیام های ایمیل رایگان هستند و از اعتبار اس ام اس کسر نمی شوند. این روش برای افرادی ایده‌آل است که هشدارهای ایمیلی را بر روی تلفن خود دریافت می‌کنند، درست مانند دریافت پیامک.

آموزش نصب کردن ردیاب آهنربایی در خودرو

نصب ردیاب‌های آهنربایی اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست و شما می توانید آن را روی قسمت های فلزی خودرو نصب کنید. اگر می خواهید آنتن دستگاه قوی باشد و اطلاعات را سریعتر ارسال کند، باید ماشین شما را در مکانی قرار دهد که رو به آسمان باشد، در این صورت ممکن است آنتن ردیاب بیشتر باشد. به این ترتیب می توانید به راحتی و بدون نیاز به متخصص، دستگاه ردیاب را روی هر مکانی فلزی قرار دهید.

تنظیمات ردیاب مغناطیسی 

اکثر ردیاب‌ها را می‌توان با پیامک تنظیم کرد و پس از خرید یک ردیاب مغناطیسی، می‌توانید یک سیم کارت را در دستگاه قرار دهید و مقادیر مهم را ردیابی کنید. به عنوان مثال، نحوه ارسال داده ها پارامتر مهمی است که تعیین می کند چه زمانی و کجا داده های خود را استخراج کنید. نحوه تنظیم ردیاب به کمک پیامک در هر ردیابی متفاوت است و روش خاص خود را دارد. برای نصب برنامه و استفاده از سیستم ردیابی، تیم پشتیبانی پیام GPS شما را از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند

بهترین مکان برای نصب ردیاب GPS مغناطیسی کجاست؟

ما اینجا هستیم تا به سوال شما در مورد اینکه بهترین مکان برای نصب ردیاب GPS مغناطیسی کجاست پاسخ دهیم. به طور کلی، جی پی اس ها باید در جایی نصب شوند که در دید نباشند. بهترین مکان ها برای نصب ردیاب های مغناطیسی در زیر ذکر شده است، شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید و ردیاب را در آن مکان نصب کنید.

نصب ریاب آهنربایی زیر داشبورد

کارشناسان ردیاب فکر می‌کنند که نصب یک ردیاب مغناطیسی در زیر داشبورد می‌تواند مفید باشد زیرا داشبورد جایی است که کمتر پشت آن تجسس می شود و در عین حال که در دسترس است اما غیرقابل پیش بینی است. هنگامی که ردیاب مغناطیسی خود را زیر داشبورد قرار می دهید، می توانید به راحتی سیگنال را از ماهواره دریافت کنید .

نصب زیر صندلی 

می توانید ردیاب آهنربایی خود را با قرار دادن آن در زیر صندلی ماشین خود پنهان کنید. برای انجام این کار، باید صندلی ماشین خود را بردارید، آن را زیر ردیاب پنهان کنید و صندلی را دوباره نصب کنید. اگر نیاز به دقت بیشتری دارید، می‌توانید روکش‌های صندلی را بردارید و آن‌ها را زیر صندلی و روکش قرار دهید تا اصلاً دیده نشوند.

نصب در قسمت های فلزی زیر ماشین

انتخاب بهترین مکان برای نصب ردیاب که بسیار رایج است، نصب آن در زیر ماشین است. قطعات فلزی زیادی در زیر خودرو وجود دارد و می توانید براحتی به کمک آهنربای ردیاب، به سطح فلزی زیر ماشین جی پی اس را بچسبانید. باید از یک ردیاب ضد آب برای چسباندن زیر خودرو استفاده کنید تا در صورت عبور خودرو از مکان های مرطوب به دستگاه آسیب نرسد.

قرار دادن ردیاب در سپر ماشین

شاید دور از تصور مردم باشد، اما ردیاب خودرو را می توان در سپر جلو یا عقب خودرو قرار داد. سیم ها یا چراغ های مختلفی در زیر سپر وجود دارد و این ممکن است یکی از مواردی باشد که می توانید با کمک یک متخصص، جی پی اس مغناطیسی خود را قرار دهید و بدون جلب توجه از آن استفاده کنید.

نصب در زیر کفی ماشین

شاید به این واقعیت فکر نکرده باشید که می توانید ردیاب مغناطیسی را زیر کف ماشین نیز پنهان کنید. شما به راحتی می توانید ردیاب مغناطیسی خود را در هر جایی از خودرو که دور از دید دیگران است قرار دهید. اینها مکان‌های اصلی بودند که ما با آن‌ها آشنا شدیم، اما می‌توانید هر مکانی را که دوست دارید امتحان کنید.

نتیجه گیری

نصب آسان ردیاب های مغناطیسی به مردم این امکان را می دهد که علاوه بر استفاده شخصی از آنها در ناوگان حمل و نقل نیز استفاده شود. کسانی که در زمینه اجاره یا فروش اتومبیل فعالیت می کنند می توانند به راحتی ردیاب آهنربایی را از یک وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر با نصب آسان برای محافظت از وسایل نقلیه خود انتقال دهند.

همچنین افرادی که در زمینه ترانزیت بار فعالیت می کنند می توانند به راحتی این مدل ردیاب را در محل فلزی کانتینر نصب کنند و پس از اتمام کار می توانند جداسازی و آن را در جای دیگری بچسبانید. یک جی پی اس مغناطیسی دستگاهی است که به ایمن کردن ملک شما کمک می کند و دیواری محکم در برابر سرقت یا هر رویداد غیرمنتظره ایجاد می کند.

مزیت این دستگاه این است که نیازی به سیم کشی ندارد و باید کار خود را با باتری انجام دهد. سایز کوچکی دارد و به راحتی می توان آن را پنهان و نصب کرد. خرید ردیاب جی پی اس مغناطیسی راه اصلی برای محافظت از دارایی شما است.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: